יום שבת, 11 בנובמבר 2017

ניתוחי הגדלת חזה

הניתוחים שמתחו מחדש את הגבולות

מאז ומתמיד עולם הרפואה הקסים אותנו, אך הניתוחים האסתטיים שינו לחלוטין את כל מה שידענו על היכולות שלהם. הניתוחים הפלסטיים צוברים תאוצה יותר ויותר ואחד המוכרים והנפוצים שבהם הוא ניתוח הגדלת חזה. ניתוחי חזה זוכים היום לסוגים רבים של ניתוחים שמשפרים את נראות החזה מהגדלה שלו, הרמת חזה וגם הקטנת חזה שלעתים יכולה לסייע להשגת המראה המבוקש. ישנם סוגים רבים של ניתוחים בטכניקות שונות כאשר גם הגדלת חזה טבעית היא הליך שחשוב להכיר.

הגדלת חזה טבעית


ניתוחי הגדלת חזה במספרים

ניתוחי חזה נפוצים בגילאים צעירים שבין 18 עד 25, כיוון שעד גיל 20 האישה כבר מגיעה לשיא ההתפתחות שלה ולא תמיד המראה מספק ובגילאים 35 עד 45 כיוון שלרב זה לאחר היריון ועם התקדמות השנים החזה מאבד מעיצובו. הניתוחים המפורסמים ביותר בקרב בנות הגיל הצעיר הן הגדלות חזה ובגילאים מאוחרים יותר בעיקר במקרים שלאחר היריון, הרמת חזה שרק משפרת את מראה החזה בלי להגדילו, כיוון שבדרך כלל הוא גדול מספיק.


רוצים מראה טבעי? הגדלת חזה טבעית יכולה להיות הפתרון

יש הרבה סיבות מדוע ניתוחי הגדלת חזה תורמים במובנים רבים יותר מאשר המראה החיצוני כיוון שמדובר על ביטחון עצמי שנולד מחדש. נשים יכולות להרגיש הרבה יותר בטוחות בעצמן כאשר הן מקבלות את המראה שהן באמת רוצות אך יחד עם זאת טיעון אחד חוזר ושב שוב ושוב: כולם רוצות מראה טבעי. מה אותו מראה טבעי ומהי ההגדרה המדויקת שלו. הגדלה חזה טבעית יכולה לתת מראה טבעי לחלוטין, כך שיהיה קשה מאוד לדעת שמדובר בזוג שתלים.


כיצד מבצעים הגדלת חזה טבעית?

כל ניתוחי הגדלת החזה ניתנים לביצוע בזכות שתלים. אלו הם שתלי סיליקון שזוכים לתכונות נפלאות של גמישות ועמידות ויכולות לשמש לכל ניתוח הגדלה בכל גודל שהוא. הבעיה היחידה בשתלים היא הצמיגיות שלהן והעובדה שהמרקם אינו דומה למרקם השד המקורי. ניתוח כזה יכול להיות ארוך יותר ומובך יותר כך שגם עלותו תהיה גובה יותר משמעותית אך זהו פתרון נפלא להשתלה של רקמות טבעיות רבות יותר על חשבון שתל שיתפוס את רוב המקום. התוצאות מדברות בעד עצמן וגם רקמות שומן יכולות לשמש להגדלת חזה טבעית באותה צורה.


תמיסות פיזיולוגיות וקרמים להגדלה טבעית

נוסף לכל השיטות הניתוחיות, הגדלת חזה טבעית יכולה להתקבל גם על ידי שימוש באמצעים תרופתיים. אמנם ההשפעה נחותה ולעתים בלתי מורגשת אך כדאי לכל הפחות לשמוע על השיטות האלו. הגדלה טבעית ניתנת באמצעות נטילת גלולות נגד היריון שמשמנות את ההורמונים וגם משחות הורמונליות למריחה באזור החזה יכולות לסייע אם כי מדובר על הגדלה קטנה יחסית. ולא לאורך זמן. יחד עם זאת קיימת שיטת הזרקה בין רקמת השריר לרקמת השד שמתבצעת בניתוח פולשני אך לא כירורגי שמגדיל את נפח השדיים באופן זמני, מה שמוכר כגימיק שיווקי מאוד בארצות הברית והגיע גם לארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה